středa 15. června 2011

107/365 II.

Taky máte v baráku děsný sousedy? U nás je jedna paní, která zřejmě není úplně v pořádku... Nejen, že přes den a občas i pozdě v noci, mlátí do nábytku, že je to z 9. patra slyšet až k nám do 6., ale má ve zvyku umývat parapety hodně namokro. Takže to vše teče dolů a samo, že i nám na parapety a máme zastříkaná okna. Zrovna dneska je ale pucovala v 5 ráno... Takže jsem měla budíček o půl hodiny dřív, než jsem musela mít...

To je to naše zacákané okno. Počítám, že u dětí vypadalo stejně...


Ráno jsem ve školce koukala, že bude mít Honzík k svačině hermelínovou pomazánku. Tak mě tak napadlo se jen pro jistotu zeptat kuchařek, jestli tam náhodou není i vajíčko. Tak vajíčko tam není. Ale zároveň jsem dostala přednášku, jak Honza včera vytočil jednu paní kuchařku, že je drzý a odmlouvá a že to ona nemá zapotřebí, aby si na ní otvíraly pusu malé děti, že to stačí od dospělých. No nevěděla jsem, co na to říct. Tak jsem pak jen Honzíkovi říkala, ať je hodný.
Odpoledne, když jsem ho vyzvedávala, tak jsem se zmínila jeho paní učitelce a ta hned věděla, o co šlo. Honza je (nejen) u jídla docela slimák, takže všichni už měli odevzdané talíře od polévky a on ji ještě dojídal. Když ji dojedl, tak talíř donesl paní kuchařce se slovy "tak tady to máte pani". A to ji prý vytočilo. No nevím, ale to přeci není nic drzého. Takže bych to viděla asi tak, že paní kuchařka nebyla dobře naložená a Honza byl ta poslední kapka. Tak mi paní učitelka říkala, že jakékoli výtky vůči Honzovi mám poslouchat jen od nich a mám být v klidu. I když tedy Honza prý je poslední dobou hodně rozlítaný a nepozorný. Jedna z učitelek říká, že prý je to od doby, co jsem nastoupila do práce. Tak možná, že je dobře, že jde Honzík do školy až příští rok a snad se za tu dobu trochu zklidní. Protože kdyby měl mít učitelku typu Hajská, tak to by byl asi průšvih. A to už od loňska přemýšlím o ADHD. Asi se poradím s doktorkou při šestileté prohlídce.
Jo a ještě jsem se dozvěděla, že příští rok tam tyhle učitelky zřejmě nebudou. Prý je nějaké nařízení, že po určitém čase musí učitelky jít zase do jiné školky. Tak to mě docela otrávilo... :-(
Ještě jsme si zopakovali instrukce na zítřejší besídku a šli jsme domů.

Doma na mě čekal balíček od Belletky a Witka z jejich obchůdku :-)  Jsou moc krásné
Před koupáním jsem koukla na Honzíka, který byl schoulený u mě v křesle, a vidím, že má husinu. Tak se ho ptám "tobě je zima?" a zároveň jsem ho pohladila. A on úplně hořel!!! Tak změřit a na teploměru na mě vyskočilo 39,3. Přitom vůbec nevypadal, že by na něj něco lezlo... Ach jo... Tak to jsem zvědavá, co z toho zase bude. No a samozřejmě, že má po besídce. Zatím to moc dolů neleze a ještě ke všemu, když se napil, tak zvracel nějaké hleny... 

A vlastně jsem zapomněla vyfotit tu naši novou lednici :-) :-) Tak tady je. Doufám, že ji taky budeme mít dlouho. Tu starou jsme měli 15 let.



Katka

0 komentářů: