pátek 17. června 2011

109/365 II.

Ráno byl Jára s Honzíkem u doktorky. Honzík má angínu a dostal ATB. Do neděle po šesti hodinách, pak po osmi. Kontrola je příští týden ve čtvrtek. Tak to tedy nevím, jestli ještě stihne zajít do konce školního roku do školky... 

Po práci jsem zašla do Švadlenky. Terča chtěla udělat kabelku z hnědé nebo béžové látky. Hlavně prý ať je jednobarevná, kytičky prý můžu dát dovnitř. No...docela jsem měla problém nějakou látku vybrat. Mně to přijde prostě smutný, kór když ve Švadlence mají takový krásný látky třeba v červených odstínech. Nebo ve žlutooranžových, to je taková krásná letní barva. Nakonec jsme s paní vybraly tyhle:


No tak snad se jí bude líbit. Teď ještě, abych ji během léta vůbec ušila :-) :-) 

Pro sebe jsem si koupila další dvě vydání Švadlenky a 2,20 m tenkého vatelínu. Ten si syslím na deky, do kterých jsem se ještě nepustila. No snad se taky jednou dočkám... ;-) :-) :-)  Ještě jsem si tam koupila časopis Lena´s Patchwork. A v tomhle (posledním) díle jsou moc pěkné věci.


Jinak jsem tam ještě našla moc pěknou látku v hnědé barvě, ale jen už mezi nařezanými čtverci 40x40 a já bych brala minimálně metr. Ale už ji nemají. Škoda. No a když už jsem byla na odchodu, tak jsem si v jednom košíčku všimla, že tam mají tuhle látku, ale v modré barvě. A měli jí dva metry. No tak jsem si ji vzala. Je fakt moc krásná. 


Katka

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Pěkný látky sis objednala. Já čekám až mi přijdou dětský. Ledničku máš hezky ozdobenou! A koukám že ve švadlence byl zas velký nákup. Víš jakého souseda máme my? Posílá stížnosti i kvůli tomu, že mu sousedovic kočky chodí přes zahradu. Honzíkovi přeju brzké uzdravení!
Alena

Katka řekl(a)...

My měli v Kunraticích souseda, kterému vadilo, že náš kohout kokrhá...
K.