pondělí 20. června 2011

112/365 II.

Když jsem přišla z práce, tak jsem se vyměnila s mamkou a ta jela na družstvo. Cestou domů se mi stavila v lékárně pro laktobacílky od Swissu pro Honzíka. Při předávání mi ještě říká, jak v lékárně s magistrou probíraly, že je ta lahvička zase vyšší, že se pořád mění obaly. A já kouknu na lahvičku a čtu "30 vysýpacích kapslí". Jsem myslela, že mě trefí... Na té lékovce, co měla mamka s sebou je jasně napsané "cucavé pastilky". Proto to měla mamka s sebou, aby to magistře ukázala a ona jí dala to samé. Takže jsem se oblékla a letěla do lékárny. Tak nejdřív mi magistra říkala, že ty kapsle můžu vysypat do jídla. Na to jsem jí řekla, že to takhle ale nechci, že prostě dám Honzovi "bonbonek" a on si ho vycucá. Tak nakonec pastilky nenašla, ale objednala mi je a zítra až pojedu z práce, tak uděláme výměnu za ty kapsle. 

Večer jsem sedla ke kabelce, ale nedodělala jsem ji. Zasekla jsem se u netu při nějakém řešení a teď už se mi do toho nechce. Už mi zbývají jen popruhy a sešít celou kabelku dohromady. Dneska jsem zvládla sešít vnitřek.



Katka

0 komentářů: