středa 22. června 2011

114/365 II. - Cedulky a růžičky

Včera jsem si připravila svoje miništítky, že si je dneska v práci vytisknu na zažehlovací papír a doma si pak udělám látkové štítky. Mám objednané ještě i na falešnou kůži (či jak to nazvat), ale ty budou až za dýl. Včera jsem říkala Járovi, že máme v práci nějakou tiskárnu Laser Jet, ale říkal, že je to v pohodě. Tak jsem dneska šla tisknout a vylezlo mi to celé sloupané a zničené. Takže na vyhození. Nakonec jsem zjistila, že jsem telátko (mírně řečeno), protože když tam mám napsáno Laser, tak to přeci znamená, že mám laserovou tiskárnu a já jsem potřebovala inkoustovou. Tak jsem se ještě stihla i ztrapnit na Galerii... No fakt šikulka... Asi byly dneska nějaké erupce na slunci či co... ;-) :-) :-) Jára mi pak doma říkal, že mi prý rozuměl, že říkám, že je máme Ink Jet. To je tak, když se poslouchá jen na jedno ucho. A ještě špatně ;-) :-)

Cestou domů jsem se stavila na Synkáči v knihkupectví, protože jsme se domluvily s mamkou, že Honzíkovi k svátku koupím nějakou dětskou encyklopedii. No jo, jenže to by musela nějaká normální dětská encyklopedie existovat. Myslím pro malé děti. Nakonec jsem vystoupila u nás a v našem knihkupectví jsem koupila nějakou encyklopedii zvířat. Jsou v ní moc pěkné fotky. Tak snad se Honzíkovi bude líbit.
Ještě jsem se stavila  v Gaw netu pro černou barvu do naší tiskárny, která je opravdu inkoustová. Jenže je nějaká porouchaná a jediná barva, která v ní funguje, je ta černá. Tak já jsem stejně ani jinou nepotřebovala. 
Pak jsem zašla do galanterie ukázat paní tu Švadlenku s návodama, jak na růžičky ze stužek. Ta byla unešená ze všeho, co bylo v časopise :-) No a já si koupila 3 stuhy, že nějakou tu růžičku večer zkusím.


Navečer jsem se vrhla na výrobu cedulek. Zatím jsem jich udělala jen pár. Stejně je nemám ještě na co přišít :-)


Když jsem byla v kuchyni, tak jsem si všimla, jaký je rudý západ. To zase bude zítra vichr... Fotku jsem nijak neupravovala, fakt bylo nebe takhle červené.


A ještě jsem si musela vyzkoušet ty růžičky, když už jsem si koupila ty stuhy :-)  Zatím jen jeden typ. Jde moc pěkně :-) :-)



K.

0 komentářů: