pondělí 27. června 2011

119/365 II.

Cestou z práce jsem se stavila v provaznictví, abych skoukla tu jutu. Ale měli jen tu hodně řídkou. Takže jsem nic nekoupila. 
Jára chce zítra vyřídit žádosti o průkazky, tak jsem se musela dát dneska vyfotit. Když jsem stála na Karláku, tak mi volal, že u nás je to fotostudio zrušený a on s Honzou pojedou na Anděla. Tak jsem se rozhlídla a zjistila jsem, že v jedné té pasáži je taky fotostudio. Šla jsem se tam podívat, jestli tam i fotí a zrovna slečna vycvakávala fotky nějaké zákaznici. Během chvilky jsem byla hotová a jela domů se čtyřma fotkama. Kupodivu tam nevypadám až tak hrozně, jako obvykle ;-) :-) :-) 
Navečer jsem si rozdělala jeden obrázek s růžičkama. Ale ještě nevím, jak ho přesně dodělám. Budu si muset nakreslit nějaké návrhy.


K.

0 komentářů: