čtvrtek 2. června 2011

94/365 II.

Domlouvaly jsme se s mamkou, co se bude vařit zítra. Nakonec jsem se oblékla a šla do obchodu nakoupit suroviny na několik jídel a pak že si vybereme a ty další budou příští týden. Nakoupila jsem na dva typy těstovin, buřtguláš a halušky se zelím. Nakonec jsme rozhodly, že udělám jedny ty těstoviny. Tak jsem je začla vařit večer, že budou na zítra i na sobotu. Většinou vařím na dva dny. 
Dneska mi to ale nějak nešlo. Nejdřív jsem si rajčatovou omáčkou ohodila tričko, pak sporák a nakonec i podlahu. A aby toho nebylo málo, tak při "ždímání" lahve s kečupem, mi ta flaška spadla do té omáčky. Takže nám pak v kuchyni lítalo několik sprostých slov... No nakonec vše dobře dopadlo a těstoviny jsou hovotý. Honzík už se na ně třese :-) Má je opravdu hodně rád :-)


Večer jsem pak sedla k tomu růžovému fleecu a ušila jsem další čepičky. Ale ty růžky dodělám až zítra. 


K.

0 komentářů: