neděle 10. července 2011

132/365 II.

Ve 3/4 na 3 mě vzbudila bouřka. Blýskalo se, že chvílema bylo vidět jak ve dne. Naštěstí děti spaly. I když ráno Honzík říkal, že ví, že byla bouřka. Venku už svítilo sluníčko, tak jsme po snídani vyrazili na obhlídku okolí. Nejdřív jsme se vydali do malého lesíka nad penzion. Je tam přírodní divadlo, ale viděli jsme ho jen zeshora. Divadlo už je mírně rozpadlé a už se tam asi ani nic neděje. Pak jsme vyšlápli na vrch a viděli jsme kapličku. Ale fotila jsem si ji jen z dálky, protože po tom nočním dešti bylo vše mokré a než bysme tam došli, měli bysme všichni mokré ponožky.


Pak jsme došli k nějaké cestě a obešli jsme po ní kousek Rokytnice a sešli k náměstí a pak zase k penzionu. Bylo docela horko, takže jsme se museli převléknout. 
A pak jsme zase vyrazili na druhou stranu přes potok po žluté do Horní Vsi. Šílený krpál a v tom horku fakt hrůza. No ale vyškrábali jsme se :-)  


Pak jsme to vzali zase dolů po modré....


.....a nakonec zašli do hospody U Vocta. Honzík s Betynkou si dali krůtí dinosaury s bramborou kaší, já smažený sýr s americkýma bramborama a Jára segedýn. 

Na pokoji děti prohlížely, kam se půjde zítra :-)


Po večeři jsem začla Bětce háčkovat čepičku. Vzala jsem si pár přízí a háčky.

K.

0 komentářů: