čtvrtek 14. července 2011

136/365 II. - ZOO Liberec

Na dnešek jsem se domluvila s Martinou, že se sejdeme v Liberecké ZOO. Bětka zvládla cestu bez bolení bříška, tak jsem si oddechla :-)


Martina s Majdičkou :-)


Tohle je slonice Rání, která je smutná, že přišla o kamarádku slonici Gaurí, která byla nemocná a nepomáhalo léčení :-(



Dneska je nějaký den zadků :-) Zebry nebyly jediné, které ho na nás vystrkovaly :-) :-)



Tahle opice dostala vyloženě indiánské jméno - "ta, co na nás dělala držky" :-) :-)  Říkají jí tak Honza i Bětka. Ona totiž skákala na sklo a pouštěla na všechny hrůzu.


Když se děti nesvezly ve vláčku v Harrachově, tak musely v tomhle :-) :-)


Bílí tygři jsou nádherní. Nejdřív jen tak pospávali a když jsme šli od tučňáků, tak tygr sváděl tygřici, ta řvala jako tygr :-) a dělala drahoty. No bodejť, před tolika lidma, že? ;-) ;-) :-) :-)


Tučňáčci postávali u skla jak maličtí žebráčci. Přišlo mi jich skoro líto. A měli nějak málo vody, ani si nemůžou pořádně zaplavat...


Ke konci jsme ještě potkali jednu zebru, že jsem si ji mohla prohlídnout zblízka. Je fakt krásná :-)


I když děti víc ocenily tu malou prolézačku :-)


Protože byl ještě čas, tak jsme zašli do parku vedle a chvíli poseděli u fontány. Co tam asi vidí...? :-)


Byl to moc pěkný den a jsem ráda, že jsem se konečně potkala s Marťou "naživo" :-) :-)

K.

0 komentářů: