sobota 23. července 2011

145/365 II. - Ikea

Včera jsme se dohodly s mamkou, že dneska zajedeme do Ikey. A že tedy děti vezmem s sebou, ať si tu Jára v klidu něco může dělat na modelu. 
Chtěla jsem si tam koupit rámečky na ty obrázky se sunbonnetkama, tak jsem si projížděla stránky Ikey, jaké rozměry tam mají a jestli nemají i něco zajímavého. A našla jsem, že tam mají povlečení na jednolůžko za 69 Kč. Nedávno na Galerii jedna holčina upozorňovala, že v Ikee mají akci na povlečení - bylo snad za 99 Kč. Tak jsem se na něj koukala a říkala si, že má takový podivný rozměry 150x200 a polštář 50x60. Takže sice, že je docela pěkný, ale bylo by mi na nic. Ale to jsem netušila, že o tom přemýšlím vlastně špatně. Tady nešlo o povlečení jako takové, ale o pěknou látku za úžasnou cenu. No prostě asi nejsem ještě "správně" postižená, co se šití týče :-) :-) :-)  Tak jsem to dneska napravila a povlečení si koupila hned dvě :-) Ještě tedy nemám vizi, co z něj bude, ale určitě ho na něco využiju :-) :-)


Pak jsem tam ještě vzala dva polštáře na výplně a jeden, co budu potřebovat na konec srpna ;-) :-)


No a samozřejmě, že taky ty rámečky :-)  Ale bohužel ten rozměr 17x22 vůbec neměli :-(  Tak jsem vzala dva rámečky větší a pak pár rámečků menších. 


Doma jsem si pak vytiskla tu předlohu na Sunbonnet Sue v menším rozlišení, tak si pak někdy udělám i menší šablonky. 

V pondělí má kolega narozeniny. Sice se vybíralo na společný dárek, ale i tak bych mu ráda dala ještě něco sama za sebe. Už dlouho obdivuju "oblečky" na lahve u Dáši, která je má stále dokonalejší a když jsem dostala odkaz na stránky Martiny, kde najdu i střih, tak jsem si řekla, že to zkusím. A to mi ještě Dáša poradila nějaké vychytávky. Ještě jednou díky!!! :-) 


Večer jsem si zase rozložila látečky na sunbonnetky a vybírala. Jsem nečekala, že to bude tak těžké... :-) No nakonec jsem vybrala 4 látky, tak snad to k sobě pěkně půjde. Potřebuju, aby pak ještě ladily i ty panenky navzájem. Ještě vlastně musím vyhrabat hnědou na botky :-) Ale dneska už nic nedělám. Zítra se to pokusím nějak nastříhat, nažehlit, našít... :-) :-)

K.

0 komentářů: