neděle 24. července 2011

146/365 II.

Dopoledne jsem si nastříhala látky a připravila panenky k nastehování. Rukávky jsem udělala větší, že je zkusím udělat nabrané.


Po obědě jsem s mamkou a dětma jela na hřbitov a když jsme se vrátili, tak jsem se pustila zase do šití. Co jsme byli pryč, tak si Jára nastříkal svůj nový model. Pokud by to někoho blíže zajímalo, tak jde o Ural. Celé auto dělal sám v podstatě na koleni (stejně jako to první).


A já jsem stihla nastehovat akorát ruce, paže, boty a jednu zástěrku. Zvolila jsem si tu "ruční verzi", takže mi to asi bude trvat dýl. Doufám, že výsledek bude stát za to. Nějak mě začíná pobolívat pravá ruka nad loktem (že by ze šití? ;-) ). No a jak je vidět z fotek, tak nabírané rukávky jsem vzdala. Nějak mi nešly udělat. Tak třeba příště už budu vědět jak na ně :-)


K.

0 komentářů: