sobota 30. července 2011

152/365 II.

Venku od rána prší a docela dost se ochladilo. Původně bylo v plánu, že s mamkou a dětma zajedeme do Globusu, ale necháme to být. Tak jsem udělala oběd (halušky se zelím) a po obědě jsem si sedla ještě k Sunbonnetkám. Ta jedna má ruce nahoru, protože v původním plánu jsem měla v úmyslu, že jí přidám míč. Ty obrázky budou proti sobě, takže to je, jako že si ho budou házet. Pořád jsem si říkala, jestli ho tam mám přišít nebo ne. Nakonec jsem ho tam dneska přišila :-)  Dala jsem do něj trošku výplně, aby byl buclatější :-) Tak snad jsem tím ty obrázky nezkazila. Chci si je pověsit v práci. Sice jsem si na úplném začátku říkala, že je budu mít jako dárek, ale protože jsou moje první (a doufám, že ne poslední), tak si je chci nechat :-)


K.

1 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Kačenko, Ty jsi můj věrný čitatel a komentátor.... moc moc Ti děkuji .... Ty obrázky jsou překrásné, chtěla bych je jednou také zkusit, ale nevím jak do toho ;)