pátek 9. září 2011

193/365 II.

Tak dneska jsme si ráno pospíšili a ve školce jsme byli chvíli po 7. Takže do půl 8. byli Honzík s Bětkou spolu v Bětčiné třídě. Ale ani Honzík dneska nepomohl, Bětka zase začla brečet, když jsem odcházela. No jsem zvědavá, jak dlouho to bude trvat. Honzík nebrečel ani jednou a to tam začal chodit od tří let. Bětce už je 3 a půl. 
Děti vyzvedl Jára po obědě a učitelka mu říkala, že Bětka dneska snědla jen polévku. No ale aspoň něco. 

Večer jsem ty látky znovu probrala a trochu změnila, aby nebyly tak tmavé. Akorát, že tu kytičkou a béžovou s krucánky nemám už po metru, tak je budu dávat střídavě, ale jako pod jedno "číslo".


Večer jsem se ještě pustila do předků polštářků s použitím log cabinu. Ale nestihla jsem oba a u tohoto asi ještě přidám jedno "kolo".


K.

0 komentářů: