neděle 18. září 2011

202/365 II. - Top přehozu

Odpoledne jsem si sedla ke stroji a pustila se do sešívání 22 pruhů na top přehozu a šila a šila a šila, až jsem ho ušila. Pak jsem vymýšlela, jak top nejlépe vyfotit a nakonec jsem si stoupla na židli :-)  Z čehož měli největší srandu Honzík s Bětkou, kteří začali za mnou běhat a řehtat se. Tak jsem nakonec ráda, že Jára zvládnul pár normálních fotek :-)

Tak tady je


Protože se to celé sešitím trochu zmenšilo, tak musím vymyslet, co dál, aby byl top v požadované velikosti. Jestli přidat pár čtverečkových řad a nebo udělat jakoby rám z jedné látky. Druhá varianta se mi zamlouvá víc. Jen nevím, jestli použít látku v topu obsaženou nebo nějakou úplně jinou. 

K.

5 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Nádhera..a tak se kochám a kochám akochám...

Janina64 řekl(a)...

tak to nemá chybu ,,,valim tady oči jsi neuvěřitelně trpělivá ...moc hezký ,,,,bys ses mohla už tím živit úžasný věci...pápá tiše závidím

Cettia řekl(a)...

Katko, to je nádhera.Vybrali jste skvělé barvy.

Katka řekl(a)...

Holky, děkuju :-)

Cettio, s výběrem látek mi hodně pomohly i paní z Bellusu :-)

K.

Ajka řekl(a)...

Těch čtverečků... to jsi borec !!