středa 21. září 2011

205/365 II.

Ráno mi psal Jarek, že mi přišla obálka od Aleny z Varů. Tak mi bylo jasné, že na mě doma bude čekat šitá pohlednice :-)) A odpoledne mi volala paní z podatelny, že mi přišla soukromá pošta, ať si přijdu. A to mi přišla pohlednice od Pajkiny. To je stejně sranda, jak stačí k radosti málo :-))) 

Po práci jsem zašla do Bellusu s ušitým topem. Tak trochu se pochlubit a zároveň i poradit, z jakých barviček udělat rám. Nakonec jsme se s paní shodly na dvou modrých barvách. Nejdřív dám tu světlou (ta je i na topu) a pak kolem tu tmavou. Z té tmavé udělám širší pruh, protože pak ho kousek zahnu a udělám z něj zároveň i lem. Takové dvě mouchy jednou ranou :-))) 


A tady ještě pohledničky :-)    Od Ajky....


...a od Pajkiny


Obě jsou moc krásné a udělaly mi velkou radost :-))))

K.

1 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Jů, tys byla zase nakupovat... a já mám sestavený bloky z kurzu tisíc dek, už můžu sešívat..