neděle 2. října 2011

216/365 II.

Protože o dečky projevila zájem jedna Marinka a u nich je nesehnala, tak jsem dopoledne vzala děti a zajela do Tesca na Anděla a koupila jí je tam :-)

Po obědě chtěly děti na kolotoče. Tak jsem řekla, že půjdeme po pohádce. No, zřejmě mě Jára neslyšel, a vzal je tam dřív. Moc nadšeně se tedy netvářil... Tak jsem si dokoukala pohádku a šla za nima. Byli překvapení, že jsem se tam objevila :-))  Protože už Honzík s Bětkou byli na trampolíně, na nafukovacím hradu (tam jen Honza, Bětka se tam bojí), jeli vláčkem a byli i na vrtulníčkách (něco jako labutě, ale nelítá to moc nahoru a děti tam můžou být samy), tak jsem navrhla malý řetízkáč. Honza se tedy tvářil, že je v pohodě, ale stejně mi chvílema přišlo, že se trochu bojí... A to s jeho výškou byl fakt blízko nad zemí :-))))





A pak jsme ještě zašli na zmrzku (to už bez Járy) a pak procházkou pomalu zase domů :-)) Prostě pěkná neděle :-)))

K.

1 komentářů:

Ajka řekl(a)...

krásně jste si neděli užili...