sobota 15. října 2011

229/365 II.

Včera ráno byl jen 1°C, tak nejvyšší čas skouknout, jak jsou na tom děti s botama na zimu. Projela jsem botník a dobrý. Oba mají dvoje boty. No a to, co zbylo, nabídnu v pondělí v sekáčku. 


Pustila jsem se do Betčiný čepice. Původně jsem přemýšlela o tom, že až ji uháčkuju, že ji podšiju fleecem, aby byla teplejší. Ale protože ji dělám reliéfníma sloupkama, tak už nebude potřeba ji podšívat. No jo, ale díky těm reliéfním sloupkům mi ale ani nevystačí příze. Takže v pondělí musím koupit další klubíčko. A přitom to je 100g. 


Tak jsem začla háčkovat ještě jednu, klasicky, a tu bych pak zkusila podšít tím fleecem. Nikdy jsem to nedělala, tak ani nevím, jestli se mi to povede... 

K.

1 komentářů:

Ajka řekl(a)...

že bych taky probrala botník???
čepice bude supr, pěkná barva !