neděle 16. října 2011

230/365 II.

Šla jsem se s dětma projít směrem k nádraží a byl tam zrovna ten "lepší" motorák, co jezdí jen o víkendu z hlavního nádraží k nám a zpět. Ale neměla jsem foťák, tak snad se zadaří příště.

Po procházce jsem dodělala tu druhou čepici a začla vymýšlet, jak udělat ten vnitřek. Večer jsem si to pak nastříhala a sešila. Bety!!! Pojď sem, bude ti to?


Takže pěkně vložit do sebe a sešít. Protočit a ... zrada!!! Chtělo by to delší čepici. Takže jsem se dala do párání a přiháčkovala ještě dvě řady. Pak jsem si zopakovala šití a mám hotovo. Není to jako z obchodu, ale hlavně, že to splní svůj účel. 
Šla jsem ji Bětce zkusit, ale už spala. Tak zkouška bude zítra. Akorát, že tím šitím se mi trochu rozšířil spodek, takže to vypadá tak trochu jako klobouček. Kdyby to odstávalo moc, tak tam zkusím dát kloboukovku nebo pružnou nit. 

K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

čepičky umíš fakt pěkný !!

Katka řekl(a)...

Ajko, díky :-)))