úterý 18. října 2011

232/365 II. - Látky

Díky tomu, že měl dneska Jarek krátkou ranní, tak jsem si mohla dojet po delší době zase k Mrázovi. Na e-shopu jsem si vyhlídla pár látek, které jsem si chtěla koupit. Kromě dvou jsem je i sehnala. 

U Mráze je akce na fleece, tak jsem si koupila dvě barvy a chtěla bych se pokusit o medvěda podle zářijové Mariny. Vlastně dva, nemůžu dělat hračku jen pro jednoho ;-))  Otázka je, jestli se mi povedou.


V hlavě mám nápad na dárek a potřebovala jsem nějaké vánoční látky. Dvě jsem ale nesehnala, takže ty jsem si pak ještě doma objednala v e-shopu Levných látek (Mráz), protože tam je mají. Takže ty budou někdy příští týden.


No a vzala jsem i nějaké dětské látky. Ta modrá s medvíkama je jen za 19 Kč za metr. To je nějaká mega sleva :-))) Ptala jsem se, jestli má látka nějakou vadu a prý ne. Tak je možný, že třeba jen bude na první praní hodně pouštět. Tak to ale při té tmavě modré barvě i očekávám. Sovičky jsou podobné těm, co mám z Bellet Fabrics, tak aspoň půjdou dobře k sobě. No a dinouškové jsou prostě roztomilí, takže ty jsem prostě taky musela koupit :-)))



K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

jéžiš, ty už si byla zase nakupovat????
Medvědy zvládneš levou zadní, budou suprový....
a ta látka s dinoškama a sovičkama je teda bombová!!!! Asi se po ní taky mrknu..

U Vincenta řekl(a)...

já se picnu, to je krása, asi tam prostě musim...