úterý 8. listopadu 2011

253/365 II.

Cestou z práce jsem se stavila v papírnictví pro dárkové tašky. Ale už jim tam visely vánoční. Tak jsem se zeptala, jestli nemají nějaké obyčejné a paní mi donesla hromadu na výběr :-D Nakonec jsem si vybrala tyhle:



Ta růžová se stuhama a knoflíkama je super, fakt mě nadchla. A to tam měla paní ještě dvě podobné. Tak ještě nacpat tašky dárečkama a můžou se předat :-))))

Dneska jsem bohužel zvládla jen jeden lem. Ale už mi zbývá jen jeden a sada bude hotová :-)


A ač jsem si dávala pozor, tak jsem si zase několikrát píchla ouško do pravého prostředníčku. A do toho samého místa jako včera. Proč mi to ta jehla dělá? Fakt to bolí... ;-)

K.

1 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Ach jo.... zase jsi byla nakupovat..
To je ta jehla ale drzá, viď? Normálně jí vynadej:-))