úterý 15. listopadu 2011

260/365 II.

Honzík nějak moc rychle roste. Včera jsem mu musela koupit 4 nová trička s dlouhým rukávem. Už má jen jedno, kde má ty rukávy ještě normální. U všech ostatních mu jsou krátké. A dneska jsem v tom nakupování pokračovala a koupila mu ještě dvě mikiny se zipem. A tak jsem si tak v duchu říkala, jak to musí být super, když někdo umí ušít oblečení. Já mám doma fleece, který stál 79 Kč za metr a tady kupuju fleecové mikiny, kdy jedna stojí 199 Kč a metr materiálu určitě nespotřebovaly... No jo, ale když to neumím ušít... Tak to mi nic jiného nezbývá. Jedině - učit se, učit se, učit se ;-)))))

A večer bylo zase háčkování a dečka už se pěkně rýsuje. Zítra udělám poslední cíp a ve čtvrtek bych mohla dečku obháčkovat. 


K.

5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Katko mikiny jsou táááák jednoduchý ...... pusť se do nich, než děti vyrostou :-)

Katka řekl(a)...

Alenko, jednuduché, ale jak pro koho... :-( Já ještě neušila ani tepláky...
K.

Ajka řekl(a)...

Katko budu tě navigovat... to zvládneš!!!

Katka řekl(a)...

Tak jo, beru Tě za slovo :-) Tak až se odhodlám, tak dám určitě vědět ;-) :-)))
K.

Ajka řekl(a)...

To ne, to by se taky mohlo stát, že než ty se odhodláš, tak budou mít děti za sebou pubertu:-):-)
Jukni ke mě do galerie, jak šiju kalhoty, a pusť se do toho. Pošlu instrukce.
A.