středa 16. listopadu 2011

261/365 II.

Od rána mi je nějak divně. Jestli je to z toho špinavého vzduchu nebo jsem nastydla...nevím. Ale teď večer je mi  nějak hůř. Tak abych zítra místo u stroje nebyla spíš v posteli. Mně by to nevadilo, ale dětem by se to asi moc nezamlouvalo... ;-) Tak nezbývá, než si na noc vzít dva paraleny, nabalit se a vypotit. Snad to pomůže. Zatím to vždy pomohlo.

Po práci jsem se stavovala v Bellusu pro nitě pro Barču a já jsem si tam koupila po půl metru od dvou látek. Chtěla bych zkusit ten vánoční zvonek. A tu fixu na kreslení na textil. Je to ta vypratelná. Tu, co měla sama mizet už nemají, byly s ní potíže. Buď nemizela vůbec nebo naopak mizela dřív, než měla...


U Expozitury jsem dodělala poslední cíp. Zítra se vrhnu na to obháčkování. Dneska už to balím a jdu spát. 


K.

5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Ty samomizící fixy jsou fakt nějaký divný. Nakreslím čáru a než strčím látku pod jehlu, čára zmizí:-):-)
P.S. pořádně se vypoť!

Monika řekl(a)...

Hackovana decka je moc hezka a z latek vude take jiste krasny zvonecek. Preji at ti je zitra lepe a zdravim, Monika.

Cettia řekl(a)...

Děčka vypadá zajímavě,u nás na nachlazení se používá, slivovice, zázvor a citron.Můžeš přidat trochu medu.Dávat si denně jednu lžičku.
Přeji brzké uzdravení

Monika řekl(a)...

Také jsem s tím fixem bojovala. Jak píšeš. Buď ta čára zmizela dříve než měla nebo tam zůstala na najméně vhodném místě....:-D Hezky se vypoť, i když si myslím, že lepší než Paral je ta rada od Šárky....chi, chi, chi....:-D

Jahůdka řekl(a)...

No tak hlavně ať se brzy vymarodíš...S fixy taky nemám moc dobré zkušenosti, i když jsou nenahraditelné. Dečka ti krásně roste:-)