čtvrtek 17. listopadu 2011

262/365 II.

Dopoledne jsem dělala halušky a když šly děti po obědě odpočívat, tak jsem si sedla k háčkování. Sice jsem od toho musela odbíhat, ale nakonec jsem ji dodělala. Je docela velká. Ale je to způsobené i tím, že jsem ji dělala ze silnější příze, než se obvykle háčkuje. Ale myslím, že to vůbec nevadí a svoje místo u budoucí majitelky si určitě najde :-)


No a večer jsem si jen tak na zkoušku načmárala jednoduchý střih, překreslila na takové malé fleecové dečky a v ruce spíchla maličké kalhoty. Snad mě Ajka pochválí ;-) :-))))


No a samo doufám, že taky Bětka mě pak pochválí, že má Pepíček nové kalhoty :-))) Jinak Pepíček je panenka ještě po mně a je mu už tak 30 let ;-)))  Muži nestárnou... ;-))) :-DDDD


Třeba se časem fakt odhodlám na ty větší velikosti... ;-) :-))))

K.

11 komentářů:

Cettia řekl(a)...

Hačkovaná dečka je nádherná, chodila jsem pořád nakukovat jaký bude výsledek, jsi šikulka.
Kalhoty taky bezva klidně se pusť do větších, ty to zvládneš:)

Katka řekl(a)...

Šárko, díky :-)

andule řekl(a)...

Dečka je nádherná.Také jsem se učila háčkovat,ale stále jsem ubírala.A tak jsem to vzdala.:-))Jsi moc šikovná.Kalhoty jsou super.Také mě čekají.Jen jak budu moc.:-))

Ajka řekl(a)...

Skvělý Katko!! Takový parádní kalhoty hned napoprvé. Počkej, jak Bětka zjistí, že umíš šít na panenku, bude chtít ušít celou výbavičku:-)
a můžeš se pustit do velkých kalhot .....

Tina řekl(a)...

No co všechno nestihneš!! Dečka je krásná. Tina

Janina64 řekl(a)...

Ahojky ..taky tady sleduji jak ti to jde a máš talent ty tvoje tašky ,,,fakt tě moc obdivuji ....pro mě jedno pozitiva ...už si vybírám nový šicí stroj ...jen co vymaluji ložnici tak zaujme místo...a moc se těším,,určitě budu inspirovat taky ....držím palečky a jsi dobrá šij dál...pá

jesterka3103 řekl(a)...

kalhoty na panenku jsou dost povedene, sikulka :o)

lila řekl(a)...

Kati, tak tá dečka, to je úplne iný kaliber. Kráásna.

Ajka řekl(a)...

Tak se pochlub Katko, co říkala Bětka??

Katka řekl(a)...

Betynka byla spokojená, i Honzíkovi se ty kalhoty líbily. Ale kupodivu nic dalšího po mně nechtěli :-))))

jamala řekl(a)...

Kéž bych měla víc času na háčkování. Krásné.