pátek 18. listopadu 2011

263/365 II.

Potřebuju koupit nějakou lněnou látku, tak jsem si prohlížela stránky Mráze. A protože tam mají víc zajímavých věcí, tak jsem si je vypsala na papírek a po práci vyrazila na Letnou. Nejdřív jsem se stavila v tom "akčním" obchodě a tam jsem koupila látku, která se mi bude hodit na přehoz na pračku a mikrovlnku. Mamka už to chce delší dobu, tak ať si to můžu odškrtnout ze seznamu ;-) Pak jsem šla do hlavního obchodu, jenže tam bylo docela dost ženských, paní měly fofr, tak mi přišlo blbý se ptát "můžete mi ukázat len?" "a kde máte ten kord?" atd. atd. Ale našla jsem tam pár holek z Galerie :-)))) No ale aspoň jsem si tam koupila pár nití. U těch mám pořád pocit, že mi spousta odstínů chybí... ;-) Ale je to dobrý, prý mi nějaké koupí Jarek k Vánocům :-)))


K.

0 komentářů: