sobota 19. listopadu 2011

264/365 II. - Betynka

Od rána chodila Bětka a ptala se, kdy že dostane ty dárky a já jsem jí furt opakovala, že až přijde táta z práce. Tak že prý to je dlouho, tak jsem říkala, že není, že se naobědváme, ona a Honzík půjdou odpočívat a pak už přijde ten táta a budou dárečky. Bětka má totiž dneska svátek :-)
Když už se konečně dočkala, tak byla šťastná jak bleška a hned s Honzíkem vybalovali dárečky. Aby to Honzíkovi nebylo líto, tak dostal taky omalovánky a pastelky a dohromady měli ještě plastelínu, která měla největší úspěch. Už si s ní dlouho nehráli, protože ta stará už byla fakt stará a vyschlá, ta už nešla ani rozmačkat. 


Zákusky jsem koupila ráno v cukrárně. Bětce jsem vzala Floridu, protože ji vždy vychvalovala, jak jí chutná. No tak dneska prohlásila, že jí tenhle dort nechutná... :-D Tak jsme se dohodly, že sní jen ten krém a šlehačku a ten korpus že si sní Honzík. Ten hned souhlasně kýval hlavou :-)) 


K.

0 komentářů: