pondělí 21. listopadu 2011

266/365 II. - Sraz

Dneska byl sraz, huráá!!! :-))  Akorát, že dneska byl v Café Colore Tam jsem ještě nebyla. Je to tam pěkný, ale chvílema jsem si říkala, jestli z nás obsluha trochu nešílí. Hromada hlučných bab, které mají po stolech nějaké hadry a jiné krámy :-)))  Tak snad nás tam příště zase uvítají :-)

Cestou na sraz jsem se stavila ve velké trafice v Jungmannově ulici a za drahý peníz jsem si tam koupila PW časopis. Když mně se tam prostě děsně líbí ten šitý houpací koníček... :-))


V tombole jsem získala ručně dělané přáníčko a cedulky na dárky od Oly.


A s Janou jsem byla domluvená, že mi donese troje koženkový ucha a já si vyberu, které se mi budou nejvíc hodit k jedné látce.


Takže ucha už mám, látka už je taky doma, tak teď zbývá ještě vybrat, jakou tu kabelku mamce ušiju jako dárek na Vánoce. 

K.

4 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Jů, na tenhle Patchwork jsem nenarazila, to se musím mrknout.... a pěkný věcičky v tombole si vyhrála..

Jahůdka řekl(a)...

Ten časopis vypadá fakt úžasně a vše ostatní taky:-)

U Vincenta řekl(a)...

Káťo, zase jsi mě inspirovala, ten časák musím mít, kolik stál? Koníček vypadá krásně, už dlouho přemýšlím, jak ho ušít :o)

Katka řekl(a)...

Martinko, dost, 260 Kč. Ale jsou tam hezký věci, tak to bolí trochu míň... ;-)))