úterý 22. listopadu 2011

267/365 II. - Volánkové příze

Včera na sraz donesla Jola šály pletené z volánkových přízí. Vypadají fakt skvěle. Nadchly mě tak, že jsem si řekla, že to taky musím zkusit. Sice moc nepletu, ale protože se to plete pořád jen hladce, tak to bych zvládnout mohla. A protože Vlnika už má obchod v Praze (v Bílé Labuti), tak jsem dneska po práci vyrazila na "lov" :-)) No...ulovila jsem toho dost ;-)  A ještě jsem si koupila dvoje jehlice - č. 6 a č. 8. Jsou umělohmotné, což je super kvůli mé kontaktní alergii na kovy, a jsou trochu kratší, než normální jehlice. Bylo mi vysvětleno, že to jsou šálové jehlice :-)


Večer jsem zasedla k seriálu a pustila se do toho. A ouvej...ono to asi tak snadné nebude. A přitom jsem se včera fakt poctivě dívala, jak to ta Jola nabírá. Tak jsem zasedla k netu a strejda Google mi našel video, jak na to  A pak jsem to zase zkusila, ale pořád mi přišlo, že jsem pořád na stejném místě a šála je pořád stejně dlouhá. Resp. krátká. Ale po dalších a dalších řadách už je vidět, že se protahuje :-)  Ale je to fakt boj... Doufám, že mi vyjde na alespoň jeden uzel... ;-)))


K.

4 komentářů:

Ajka řekl(a)...

to jsem zvědavá na výsledek .... ta modrobílá se mi líbí... a ta růžová... taky na šálu nebo dětem čapky?

Jahůdka řekl(a)...

Ty už jsi fakt šílenec, máš můj velký obdiv, co všechno nedokážeš:-) Taky jsem kdysi pletla, možná bych i našla někde část nedopletené šály i s jehlicemi:-)

Monika řekl(a)...

Tak se těším na výsledek. Viděla jsem ty krásné šálky v Eliščině blogu ze srazu.

andule řekl(a)...

Já už se na ně dívala na fotkách ze srazu.Jsou nádherné a já smekám před vámi,kdo to umí.Jsem na tohle totálně levá.Těším se na výsledek.Vypadá nádherně.