neděle 27. listopadu 2011

272/365 II.

Před 3. ráno mě vzbudil Honzík, že jde na záchod. Tak jsem na něj hned sáhla a bylo to jasný - horečka. Teploměr mi to pak potvrdil - 38,2. Horečku má celý den, 2x jsem ji srážela Nurofenem. Tak jsem zvědavá, co se mu z toho vyklube. Ráno si stěžoval, že ho bolí i v krku. 

Dneska jsem nepletla. Celý den jsem přemýšlela o jedné šicí akci, které se chci zúčastnit, ale pořád přemýšlím, co ušít. Přes týden jsem si namalovala pár obrázků, prolezla časopisy pro inspiraci a pořád jsem nevěděla, co udělat. Dneska jsem se do toho pustila. Bohužel, nemůžu ukázat průběžně, co mi vzniká, protože je to tajné ;-) :-))) Takže dávám jen jedno foto látek, z kterých jsem šila :-)


K.

2 komentářů:

Ajka řekl(a)...

pěkné látky Katko !

U Vincenta řekl(a)...

aaa, taky přemýšlím z čeho a hlavně kdy, co už vím... snad to stihnu!