středa 30. listopadu 2011

275/365 II. - Koník

Dopoledne mi vedoucí donesla obálku. Čekám látky, ale tohle byla menší obálka. Když jsem koukla, od koho přišla, hned jsem tušila, co bude uvnitř - obrázek od Painky :-))) Jen jsem nevěděla, jaký. Dostala jsem ten s roztomilým koťátkem :-) Krásný, že? :-))) Původně jsem si řekla, že si ho nechám v práci a domů ho vezmu jen na vyfocení. Ale nakonec jsem mu našla doma místečko taky :-))


Večer jsem se pustila do koníka, abych ho dodělala. Zbývalo ho vycpat, sešít...


...a udělat hřívu a ocas


Ve skutečnosti je ta fialová taková matnější, ale jinak myslím, že se mi koník povedl a udělám ještě nějaké :-) Počítám, že Bětka s Honzíkem je budou chtít taky. Tenhle měl být zkušební, jestli mi to vůbec půjde. 

K.

4 komentářů:

Ajka řekl(a)...

bezva koník Katko, ten se ti povedl!
Aha, ten je z toho nového časopisu:-)

Cettia řekl(a)...

Koník se Ti povedl, to se dětem bude líbit.

Jahůdka řekl(a)...

To je fakt super koníček a ten obrázek od Painky je nádherný:-) Jo já už mám od Pickwicku samozřejmě jahůdkový hrníček i konvičku, už to před pár lety taky bylo v krabičce s čaji:-)

Amelie řekl(a)...

Moc hezký koník.