neděle 4. prosince 2011

279/365 II. - Polotovary

Po obědě jsem zašla do Penny a říkala jsem si, že se nechám inspirovat Barborkou a koupím Babické perníkové těsto, abych ho nemusela dělat. Jenže v Penny ho nemají. Mají tam nějaké jinačí. Ale když to nevím, jestli už někdo vyzkoušel... Takže jsem ho nakonec stejně dělala sama. Ale dělalo se dobře, až jsem si říkala, proč jsem ho vlastně předtím nechtěla dělat... :-)))))


Nechám ho ale v lednici až do středy. Zítra a pozítří na pečení asi nebude moc času. Resp. já bych ty perníčky upekla, ale dětem by bylo líto, že je nevykrajovaly. To jim nemůžu udělat ;-) :-))) 

A další moje polotovary


Chtěla jsem jich tedy nastříhat víc, ale nějak mi to časově nevyšlo. Takže zítra. Pak k sednu a budu šít a vyplňovat, až budu mít haldu koníčků :-)))) 

K.

3 komentářů:

Ajka řekl(a)...

to bude bezvadná halda koníčků :-))

lila řekl(a)...

Domáce cesto je 100% lepšie ako kúpené, hlavne keď to majú papať deti. A koníčkov máš tiež krásnych.

Cettia řekl(a)...

Domácí je daleko lepší, pro mě není složité udělat těsto ale pak to zdobení:(