čtvrtek 8. prosince 2011

283/365 II. - Pečení

Odpoledne jsme se s Honzíkem a Bětkou vrhli na pečení perníčků. Těsto jsem měla v lednici už od neděle. Akorát, že jsem si ho zapomněla vyndat už ráno, než jsme odešli k doktorce. Takže jsme se do pečení nemohli pustit hned po obědě a pak jsem se trochu prala s těstem. Teď nám nějaké namožené ruce :-)))) Posilovna hadr :-DDD Ale máme hotovo a zítra se vrhneme na zdobení.


Mamka včera upekla linecké a tmavé koláčky, tak jsem je dneska slepila a ozdobila. Dočetla jsem se na netu super fígl na marmeládu do lineckého. Dá se do cukrářského pytlíku nebo do igeliťáku s ustřiženým růžkem a pak to jde líp, než mazat nožem. Tak jsem to dneska zkusila a fakt je to rychlejší. Takže doporučuju :-))



Recyklace

Ale dneska byl tedy pilný i Jára. Když přišel z práce, tak se vrhnul na výrobu regálu-knihovny. Materiál nekupoval, použil bočnice z té staré postele :-) 

Při výrobě:


A tady už je hotovo :-) Zítra tam můžu dát knížky, které mám vedle u dětí a ty, co byly v úložných prostorech postelí.


K.

1 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Teda to cukroví voní až sem Katko:-))
regál je bezva!!