neděle 18. prosince 2011

293/365 II. - Čepice

Odpoledne jsem si překreslila střih na čepici podle Bellet z listopadové Mariny. Pak si vše nastříhala na jednu pro Bětku a jednu pro Honzu. Když byly oba v posteli, tak jsem se pustila do šití. Ale zvládla jsem tedy jen jednu, tu Bětčinu. Ani nevím, jestli jí bude, protože když jsem ji dodělala, tak Bětka už spala. Takže zkouška proběhne až ráno. A bohužel se mi moc nepovedly uši :-(  Asi jsem je obšila moc daleko od kraje, takže jsou užší. Tak příště se musím snažit víc. Sice jsem ji neměla za 20 minut, jak píše Ivanka v Marině, ale nedělala jsem ji celý večer, to je fakt ;-))) 


K.

3 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Ahoj Káťo Ty ses teda činila ,krásná čepička :-))..tak koukám ,že jsi šila desky znovu???moc se těším co sem přihodíš,já mám tento týden odpol. tak jsem tu ráno jako na koni,blog zatím nemám založený, u mě je to na dýl:-)) ale kamarádka mi nabídla ,že mi ho založí tak uvidíme která z nás bude mít dřív čas :-))přeji Ti krásné předvánoční řádění a nádherné vánoce celé Tvé rodince Táňa

Jahůdka řekl(a)...

Je parádní, ještě přidej fotku i s majitelkou:-)

Ajka řekl(a)...

jů ty jsi rychlík .... krásňoučká čapka!