pátek 30. prosince 2011

305/365 II.

Tak takhle to tady vypadá, když Jára vytáhne svoji "dílnu". Zabere skoro celou předsíň včetně žehlícího prkna... ;-) :-)))


A včera připravené látečky byly opravdu na sovičky :-) Jsou podle návodu z MMB a překvapilo mě, že jsou takové maličké :-) Oči jsem nakonec jen přilepila. Ještě jich pár udělám.


K.

4 komentářů:

Ajka řekl(a)...

... ty jsou fakt minimaličké :-)))
a roztomilé!!

Ali řekl(a)...

Sovičky jsou roztomilé, obzvlášť David na ně chce pořád koukat :-)

Věra T. řekl(a)...

Sovičky se ti moc povedly!
Přeji celé tvojí rodině veselého Silvestra a šťastné vykročení do nového roku.

Jolana řekl(a)...

Jeee, Katko, já sovičkám také propadla, ale návod mám ze zahraničního blogu. Manžel mi je rovnou zvětšil a tak má Rozárka soví holky a soví mámu :-) Zvu tě na virtuální návštěvku :-) J. http://vjahodovce.blogspot.com/2011/12/sovy-konecne-kompletni-sowy-wreszcie.html