sobota 31. prosince 2011

306/365 II. - Silvestr

V noci tu sněžilo, takže ráno jsme tu měli bílo. Zajímavé je, že na druhé straně Prahy jen pršelo. 


Uvařila jsem vývar z žeber na zítřejší čočkovou polévku. Ještě pak večer namočím čočku. Doufám, že se mi polévka povede. Dělám ji jen na Nový rok a teď to bude teprve potřetí :-)


Honzíkovi a Bětce jsem udělala pár chlebíčků...


 ...a jediná Betynka viděla něco víc, než jenom chlebíčky :-)))



Děkuji všem, co navštěvují můj blog, ať už jen nakouknou nebo i zanechají milý vzkaz a chtěla bych vám všem popřát do nového roku 2012 vše nejlepší, hlavně hodně zdraví, štěstí, lásky a pohody a spoustu krásných nápadů na tvoření.

credit: RenaDesigns NYE

Katka

5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Katko ty umíš supr chlebíčky:-))

KRÁSNÝ NOVÝ ROK !!

Dadouch řekl(a)...

Kačenko, i Tobě jen to nej nej nej do nového roku ....

Eli-Anna řekl(a)...

Kačí. díky za přání a i já přeji Tobě i Tvé rodince vše nej v novém roce!

Ali řekl(a)...

Ať je u vás nový rok plný pohody a radosti.

Amelie řekl(a)...

Nádherné fotky, ty chlebíčky jsou super.