neděle 1. ledna 2012

307/365 II.

Čočková polévka se povedla :-)  Jen nevím, jestli ji mám vařit častěji (což by určitě Jára ocenil) nebo jestli se na ni budeme zase rok těšit...?

 
Dokonce i Bětka s Honzíkem trochu snědli. A Honzík mi ji nakonec ještě i pochválil :-))) Vloni se na ni moc netvářil.


Včera se mamka stavovala u sousedky a vzala jí ukázat tu šálu, co jsem jí udělala na Vánoce. Líbě se moc líbila a prý že by taky nějakou chtěla. A nejlépe hnědou, že by se jí hodila ke kabátu. Měla štěstí, že jsem hnědou přízi měla doma :-) A tahle VEGA je docela hodně dírkatá, takže jsem ji zvládla uplést za odpoledne. 


Katka

9 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Káťo tu polívku chceš taky pochválit ..no ,ale to bych musela ochutnat :-)) tak tu až příště ,ale šála je super ..tahle je moc krásná ..je vidět jak se zdokonaluješ :-)) tu prodej za eura ♥

Ali řekl(a)...

Polévku vař určitě časteji, když ti jí doma chválí. Čočka je zdravá :-).

Eli-Anna řekl(a)...

Katko, šálka je super, taky mi vyhovuje očkatá příze :o))

Jolana řekl(a)...

Katko, čočkovka je mou favoritkou od dětství a Rozárka ji také miluje. Ještě naučit Adámka, ale ten má čas :-) No a pak už jen abych se ji naučila vařit já :-) Takhle pěknou ji neumím :-( Věřím, že moooc chutnala! :-) J.

Amelie řekl(a)...

Mňam, čočková polévka, kéž by mi ji chtěl někdo udělat. :-)

Monika řekl(a)...

Mňamka....já tedy čočkovou můžu. Alespoň se vás teď budou hezky držet penízky...:-D

Katka řekl(a)...

Holky, děkuju za chválu polévky :-) Mám recept od kamarádky. Je ze Slovenska, tak jsem jí řekla, že ona bude mít určitě dobrou čočkovou polévku a taky že jo :-))) Já nemusím normální čočku, ale polévka mi moc chutná. Asi jako s hrachem - hrachovou kaši nesním, ale polévku mám moc ráda :-)))

Ajka řekl(a)...

Katko to samý můj muž ... čočku ne, ale polívku by moh pořád:-))

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, moc se mi líbí váš blog a ta polévka mě opravdu nalákala a moc ráda bych jí vyzkoušela. Mihla byste, prosím, vložit recept? Moc děkuji Hanka