úterý 3. ledna 2012

309/365 II.

Dneska mi přišla taštička od Kačky sovičky Je moc pěkná, krásně ušitá. Ale Kačka mi jednu poslala už 19.12. a ta prostě není, někde se ztratila, nebo ji někdo ukradl...nevím. Tak mi udělala a poslala novou. Ta zase, pro změnu, ležela asi dva dny na podací poště, přestože byla posílaná doporučeně. Nevím, jestli bysme neměli začít chovat poštovní holuby... ;-)


Holky na Galerii probíraly, že přeprané látky při prošívání ve stroji kloužou a padl návrh, že je dobrý škrob ve spreji a že ho mají ve Schleckeru. Tak jsem dneska naběhla do jedné drogérie a kupodivu ho tam měli :-))) To by mě zajímalo, kolik drogérií bylo dneska vzato útokem :-))) A taky tedy doufám, že to fakt pomáhá. No a asi budu muset zkusit něco malého uháčkovat a vyzkoušet škrob, jestli na to taky půjde :-))) Zatím jsem nic háčkovaného neškrobila, protože mě děsí představa, jak lezu po zemi a vypínám dečku na koberci... ;-)


K.

5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

S poštovníma holubama super nápad!! ..... ale radši ti ten pozdní vánoční pohled, co jsem dnes konečně dodělala, pošlu poštou českou, a jak koukám, radši doporučeně .....

Monika řekl(a)...

Jo jo, pošta, to je kapitola sama pro sebe, že? Také jsem majitelkou jedné Sovičkové taštičky...neodolala jsem a neprohloupila jsem.....:-D

O tom škrobu jsem četla, ale žádnou takovou drogerku tady nemáme. Musím juknout do Tety, třeba budu mít štěstí....:-D

vexa řekl(a)...

Taštička super a tvoje nakupování taky žeru, ne jeden škrob, ale hned 3 :-)))

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katko ..prosím Tě kdy jsi to sem všechno nacpala včera jsem pořád nahlížela a nic ..až dnes Ty snad ani nespíš♥
škrob bezva a taštička supr:-)))

Jolana řekl(a)...

Skoro bych řekla, že jsi psala o poště u nás :-( Kačka je hodná, že poslala novou :-) Je krásná!