pátek 6. ledna 2012

312/365 II. - Zipy

Cestou z práce jsem si zašla do galanterie pro nějaké malé zipy a gumu do kalhot. Zítra bych se chtěla do něčeho konečně pustit. Když jsem byla mezi svátky pro zipy ve staré galanterii, tak jsem platila za 20 cm  umělohmotný zip 17 Kč. Dneska v nové galanterii za ten samý 11 Kč. To je rozdíl, co? Děsný. No hlavně mi je tedy jasný, kam už chodit nebudu....


K.

2 komentářů:

Klára řekl(a)...

Ahoj, kupuješ zipy někde v Řepích? Já jsem bydlela na Hlušičkově a na žádnou galanterii jsem nenatrefila :-( Tedy když nepočítám tu starší paní v Ovusu nahoře :o) Teď za taťkou občas jezdím s malým na návštěvy a po večerech šiju menší projekty z Mariny. S mým štěstím pravidelně nechávám doma zipy a nitě. Tahat malýho přes půlky Prahy se mi moc nechce, tak by se mi i hodilo, kdyby bylo něco blíže. Díky Klára

Katka řekl(a)...

Kláro, poslala jsem Ti mail.