neděle 8. ledna 2012

314/365 II.

Včera chtěl Jarek ostříhat Honzíka. Jenže ten strojek nějak prasknul a byl celý nějaký podivný. Tak že dneska ráno vezme Honzu a dojedou spolu do ElectroWorldu. Kouknul se na netu, že mají nějaký strojek Phillips  ve slevě za 435 Kč. No a pak mi volal, že ho mají v krámě za 890 Kč a že prý ta menší cena platí jen na netu. Tak jeli do Datartu a tam koupil strojek Rowenta za 500 Kč. Tak pak večer Jára ostříhal Honzíka a já pak Járu. A teď tu mám dva tenisáky :-))) 

Po obědě jsem jela s mamkou na Anděla a mezitím Jarek přivrtal tu polici. Použil opět bočnici ze staré postele :-)) Takže když jsem přijela domů, tak jsme tam spolu nacpali krabice s přízí a já mám za postelí prostor jen na látky. No pravda, ještě mi tam dvě menší krabice s přízema zůstaly, ale už se k látkám dostanu bez potíží :-))) Tak snad se konečně pustím i do pořádného šití ;-))


Večer jsem dodělala taštičky Desirée (podle návodu Bellet pro časopis Marina). Tu první jsem dala mamce. Má ze stejných látek kabelku Meghan.


A druhou jsem si udělala pro sebe. Z téhle nádherné látky mám tašku Cestující cestující.  


Katka

6 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Teda těch krabic s vlnou máš fakt požehnaně :-))))
taštičky skvělý.... a tenisáky jsem měla v létě taky, a hned čtyřikrát:-)))

Janina64 řekl(a)...

ahojky ...krásný jsi šikulka ,,,, a to místo mě tady taky děsí ...když dávám věci pryč ,,,prostě barák není na nafouknutí...a co sem už vyhodila tak by se mi teď třeba hodilo...to sem celá já ...pá
...a závidím ti jak spolu spolupracujete já zase tady čekám 14dní na přidělání konzole asi tam budu muset udělat díru já a pak to půjde rychle ,,,:-))))

Cettia řekl(a)...

Kapsičky jsou nádherné ale ta tvoje je hezčí, moc zajímavá látka.
Krabice jsem si taky v Ikei koupila jen přítel není tak rychlý na přimontování poličky.

jamala řekl(a)...

Ta barevná je nádherná, máš parádní soupravu. Mám na tuhle taštičku taky zálusk.
Včera stál manžel naší ložnice na chalupě, bezradně se rozhlížel kde že to vlastně je a pak z něho vypadlo, že bych potřebovala dílnu asi tak velkou jako ta ložnice. Měj se pěkně. Jana

Jahůdka řekl(a)...

Teda, ty máš ale elánu, smekám už po několikáté, jak to všechno stíháš:-) Taštičky jsou úžasné, s krabicema jste to super zvádli:-)

Jolana řekl(a)...

Katko, ty opravdu nezahálíš! :-)