úterý 17. ledna 2012

323/365 II.

Dopoledne mi přišly látky od Belletky, tak byl hned veselejší den :-))


Odpoledne byl zase sraz Marinek z Prahy a okolí. Do tomboly jsem nic neušila, ale koupila jsem tři čtverečky krásných látek z Bellusu a nit. Ta nit mi tedy dala docela zabrat, než jsem vybrala nějakou, která se bude hodit. Ale pán z obchodu mi taky pomohl.


A já jsem si vylosovala dáreček od Elianny. Krásnou šálu z bambulkové příze, ježečkový jehelníček a naušnice. Asi jsem byla moc hodná, že jsem toho tolik dostala :-))))


K.

6 komentářů:

Ajka řekl(a)...

KRÁSNÉ DÁREČKY .... OPRAVDU SI BYLA HODNÁ:-)))

Zuzulik řekl(a)...

Jééé ta hnědá s růžovými puntíky je náádhernááá. To bych taky juchala a měla radost z láteček. :o)

Katarína řekl(a)...

Ty si hodná vždy Katuš, krásne darčeky si dostala ♥

Monika řekl(a)...

Krásné dárečky jsi dostala....:-D

Jolana řekl(a)...

Krásné látečky sis pořídila a krásné darovala, udělala jsi určitě dobrý výběr. No a odměnou ti byly krásné dárky :-) J.

Tina řekl(a)...

Katuško, dojdi si ke mně na blog pro ocenění. Tina