čtvrtek 19. ledna 2012

325/365 II.



Měla jsem tu vzkaz od Martinky, že mám u ní na blogu ocenění


Marti, děkuju moc. Určitě znáš větší šikulky, než jsem já, takže o to víc mám z ocenění radost :-))

Toto ocenění může získat malý blog do 200 pravidelných čtenářů. Každá z oceněných pak umístí na svůj blog odkaz na osůbku, od které ocenění dostala, sama ocení dalších 5 blogů a jejich majitelům zanechá na jejich blogu vzkaz. 

Poslední dobou jsem poznala (ať virtuálně či osobně) spoustu šikovných holek, tak je možné, že věnuju ocenění některé, která ho již dostala od jiné holčiny. Snad to nevadí :-)))
Dáša - Když k Dáše nakouknu kdykoli, vždy tam najdu něco pěkného, ať šitého, kresleného, háčkovaného... A díky Dáše jsem se vlastně dostala k Marině :-))

Jana - stejně jako já "jede" v projektu 365. Kromě pěkných fotek u ní najdu i recepty na dobroty a třeba tam brzy najdu i něco šitého ;-)))

Jahůdka - Janča má blog plný krásného šitíčka a nejen to. Ráda nakukuju (a občas závidím - např. ty poslední vánoční deky jsou úúúúúžasné). 

Kačka - sovička - Kačka dělá spoustu krásných věcí a žasnu, jak umí využít i maličké zbytečky :-))) Mám se ještě co učit...

Šárka - k Šárce se chodím dívat nejen na šitíčko, ale i na krásné fotky.


Večer jsem se vrhla na kostky a sešila jsem z nich top na Betčinu deku. Ještě asi udělám jednu řadu kolem dokola z jedné látky. 


K.

6 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Ahojky ....jůůůů tak to mě ohromě potěšilo mám opravdu upřímnou radost ....a opravdu ,,,se brzy budu mocinky pomalu podělit s moji výrobky ,,,,dnes mě Sába ještě na starým stroji ukecala a ušila sem jí na ruku na divadélko maňáska zítra ho vystavím dnes už to nezvládám,,,
upřímnou radost a moc děkuji zítra to dám na blog.....pápá

Cettia řekl(a)...

Katko, já teda valím oči. Dáreček a ještě k tomu v lednu, čím jsem si to zasloužila? Nesmírně si toho ocenění vážím, moc Ti děkuji.
Ráda k tobě chodím nakukovat a ta deka teda bude a jak ti to pěkně na sebe navazuje, jsi šikulka.

by sovička řekl(a)...

Kačí, moc děkuju, vážím si toho a hlavně Ti gratuluju! Určitě si to ocenění zasloužíš! Jsi šikulka, šikovná, nejšikovnější :)

Ajka řekl(a)...

nádherná deka Katko, vybrali jste krásné barvičky!!
... a taková šikulka jako ty si ocenění zaslouží ...

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Káťo gratulace k ocenění♥ a deka bude fantastická ..už ,když jsem viděla nastřihané pruhy ,tak se mi to moc zamlouvalo :-) prostě je to krása ..to bude mít cácorka radost :-))

Dadouch řekl(a)...

Kačenko, nejdříve gratuluji Tobě a zároveň Ti moc děkuji ..... Ty jsi takové sluníčko .... DĚKUJI