pátek 20. ledna 2012

326/365 II.

Dopoledne mi přišla látka od Belletky. Je to batika se želvičkama :-)


Po práci jsem zašla do Bellusu pro středně silný vatelín (120g/m2) do těch dek pro děti. Vzala jsem ho 3,5 metru.


Koupila jsem tam i dvě látky, že bych z nich udělala tu deku pro Honzu. I když ještě i proberu látky, které mám, jestli by tam taky nebyly nějaké dvě vhodné.


A našla jsem tam ještě zbytek té hezké zelené punťaté, z které jsem dělala Honzíkovi dinouška. Tak jsem k ní přihodila ještě i pěkné zelené nitě. Nití není nikdy dost ;-) :-)))


Večer jsem si ještě malovala návrhy na tu Honzíkovu deku. Nejradši bych udělala jen kostky, abych s tím neměla tolik práce...


....ale ty hvězdy by možná vypadaly líp. Jenže je to víc práce... Ještě zkusím namalovat jinačí návrhy na ty hvězdy.


Katka

5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

jů, zase si byla nakupovat :-)))
ta zelená je fakt skvělá na dinoška!
Hvězdy máš pěkně nakreslený, to bude super deka!

ttalbi/Táňa řekl(a)...

nákresy jsou moc pěkné tak jsem moc zvědavá ,který zvítězí??? a jak tak koukám nenakupovala jsem včera jen já:-))))))))))))))

Katka řekl(a)...

Jo jo, nákresy jsou pěkné. Dneska mi ještě nějaké přibyly. Ovšem pořád ještě nevím... Teď jsem našla ve Švadlence č. 6 vzor "Majestátní hory" a vypadá moc pěkně. Ale nemůžu o něm tedy říct, že je jednodušší, než ten Bětčin... Ale vypadá fakt super...

Jolana řekl(a)...

Katko, ty jsi nákupčí!!!! :-) Deky budou krásné. Kdysi jsem si předplatila Švadlenku a těch nápadů co tam je... nezávidím ti rozhodování :-) Ale ať už se rozhodneš jakkokoli, deky budou krásné! Pěkný víkend, J.

U Vincenta řekl(a)...

Káťo, ty hvězdy by byly žúžový :o)