pondělí 23. ledna 2012

329/365 II. - První třída nanečisto

Odpoledne jsem vyzvedla Honzíka ze školky a šli jsme do školy na PRVNÍ TŘÍDU NANEČISTO. Už cestou mi vykládal, že bude sedět v lavici s Kryštofem, že už se domluvili :-)  Pro prvňáčky jsou (zatím) 3 třídy, takže máme výběr ze tří paní učitelek. Myslím, že když jsem já byla malá, že asi žádný takový výběr nebyl... ;-)  Protože chtěl být Honzík s Kryštofem, tak jsme šli do třídy s ním. Kryštofova maminka mi paní učitelku popsala a já si říkala, že to bude asi ta, která mi přišla při informativní schůzce sympatická. A taky že jo :-)))  Tak snad ten první dojem nezklame. Honzíkovi se taky líbila - povídal, že prý je hezká a má pěkné vlasy... :-D  Tak myslím, že příští týden už jinou třídu zkoušet nepůjdeme. A u zápisu do papíru napíšu tuhle paní učitelku. Snad ji nakonec bude Honzík mít. Uvidíme.

Děti měly na lavicích papíry s úkoly a pastelky a střídavě byly v lavicích nebo na středu třídy na koberci. Honzík seděl pořád našišato, tak počítám, že asi několikrát z té židle spadne, než se naučí, že fakt musí sedět uprostřed :-)))  Nakonec všechny děti dostaly lístek, na který jim paní učitelka napsala velkou jedničku.


Sice mám vyfoceného i Honzíka, ale protože mám na fotkách i cizí děti, tak to sem dávat nebudu. Aby mě pak někdo nepopotahoval, že dávám na net jeho dítě... Ale dám sem aspoň konečně ty fotky z minulého týdne, kdy jsem si s ostatními rodiči prohlížela školu.
Jedna z družin. Mají jich několik a jsou v budově školy.


Počítačová třída:


Třída prvního stupně:


Jídelna. Ta je taky jen pro první stupeň. Druhý stupeň má jídelnu v druhém křídle budovy, kde má druhý stupeň i třídy.


K.

3 komentářů:

U Vincenta řekl(a)...

TAk ať se Honzíkovi ve škole líbí!

Ajka řekl(a)...

to je skvělý, že bude mít Honzík ve třídě kamaráda .... a už se těšíš na šití? Penál, obaly, pytlík na lavici, na bačkory,atd...:-)

Jolana řekl(a)...

Ať to nadšení Honzíkovi vydrží a paní učitelka je opravdu fajn!!! My u zápisu byli minulý týden a pořád čekáme, jak dopadneme (údajně v březnu budeme vědět) :-) J.