pátek 27. ledna 2012

333/365 II. - Nákupy

Navštívila jsem dneska opět obchod pana Mráze ;-)))) A něco pokoupila ;-)


Tenhle fleece paní prodavačky teprve rozbalovaly. Je sice tenký, ale takový heboučký. Fakt moc pěkný. Na něco se určitě hodí ;-)


Puntíky se hodí vždycky ;-)


Tuhle "látku" jsem objevila na internetovém obchodě a doufala, že ji v kamenném budou mít taky. Měli. Na fotce to není moc vidět (moc se to leskne), ale je to černá, červená a tmavě růžová.  Hlavně ta černá vypadá spíš jako hnědá. Mám nápad, co z nich, ale radši to sem psát nebudu, kdyby se mi to nepovedlo...


Pár drobných kytiček a čtyřlístky (ty by se daly použít na klučičí projekty).


No a něco vyloženě klučičího plus roztomilí ježečci. Oboje na něco pro Honzíka. 


Kafééééé :-)))


Tohle je bavlna s PVC - prostě to, z čeho se dělají třeba ubrusy. Ale já bych chtěla vyzkoušet udělat nějakou taštičku a dát toto dovnitř. Že by to bylo pak umyvatelné. Snad se to povede... Vzala jsem jen po půl metru. Fakt nevím, jestli to půjde. Resp. jestli MNĚ to půjde ;-)))


A zbývá už jen pár barevných šikmých proužků, umělohmotné patentky (maličké) a několik suchých zipů bez lepidla. Mám doma s lepidlem a měla jsem pak upatlanou jehlu. 



Katka

9 komentářů:

Katarína řekl(a)...

No to je nákup Katuš, som zvedavá čo z nich vyčaruješ. Tie štvorlístky sú úžasné:-)

Ajka řekl(a)...

Katko ty už musíš mít doma pěknou syslírnu:-)))

Tina řekl(a)...

To jsou nákupy! Ty se máš, že máš látky takhle po ruce. Krásný víkend. Tina

Tina řekl(a)...

To jsou nákupy! Ty se máš, že máš látky takhle po ruce. Krásný víkend. Tina

Jolana řekl(a)...

Katko, nákupy fakt umíš! :-) Už se těším na nějaké výrobky. Ať se daří! :-) J.

vexa řekl(a)...

Ty nikdy nezklameš :-) ještěže tu nemáme Mráze a nemám kam chodit :-))

U Vincenta řekl(a)...

Kačko, strašně ráda čtu tydle nákupový články, krásný úlovky máš, nakupuješ jak já - na něco :o)
Tak ať se Ti to něco povede!

Jahůdka řekl(a)...

Tý brďo, to už se pomalu nevlezete do bytu:-) Máš krásné úlovky:-)

Anonymní řekl(a)...

z látky Bavlna PVC se dá šít vše , vyzkoušená je i puntíkatá sukně ve stylu 50´let o vhodnosti na kabátky a sáčka do nepohody ani nemluvím.....