neděle 29. ledna 2012

335/365 II.

Hotovo!!! Pravý ukazováček mám tedy celý bolavý, ale stálo to za to :-)))  Akorát jsem musela zachraňovat rohy, protože jsem je včera při přišívání lemu strojem zkazila. No a mám tam ještě jednu chybu v lemu, tak snad se brzy nezačne třepit... No jo no, chybama se člověk učí, tak snad u té Honzíkové si budu dávat větší pozor.


A protože mi vyšel ještě nějaký čas, tak jsem se vrhla na tu taštičku. Použila jsem střih na Desirée od Bellet, ale už jsem nedala klopu. 


Ale hlavně jsem dovnitř dala tu látku s PVC (popis na webovkách -ubrusovina PVC povrstvená bavlna). Bála jsem se, že se bude trhat, ale dobrý. Jen tedy ten závěrečný matracák byl u téhle "látky" docela boj. Tak možná, jestli by nebylo lepší zašívat na konci pak tu venkovní stranu místo té vnitřní. 


K.

8 komentářů:

Ajka řekl(a)...

krásnou deku jsi vykouzlila Kačenko, je neskutečně nádherná !!!

Cettia řekl(a)...

Deka je luxusní, smekám před tebou pomyslný klobouk.Jsi jednička.

lila řekl(a)...

Katka, páči sa mi tá Tvoja deka. Farebne, aj ako Ti to pekne sedí. Ja som z nej mala strach, ani som sa nepokúšala. A futro kapsičky - dobrý nápad. Ja mám taký nažehľovací "igelit", ktorý si nažehlíš na látku a tiež je umývateľná.

Jahůdka řekl(a)...

Ta deka je fakt úžasná, přesně pro takovou malou princezničku:-)Nic si z těch chyb nedělej, já je taky stále dělám:-)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

já teda chyby nevidím :-) jen úžasnou deku ,je moc krásná přesně jak jsem předpokládala podle návrhůůů které jsem tady viděla ..moc se Ti povedla ..Kači a kabelčičky jsou taky moc pěkné..

Katka řekl(a)...

Holky, díky moc za chválu :-)))

Lilo, neboj :-)) Sice mám ty malé kostičky spíš jako křivé obdélníčky, ale myslím, že Bětce je to jedno :-)))

Táničko, však víš, jak jsem zkonila ty rohy, jsem Ti to psala ;-))) Ale docela jsem to zachránila :-))

Jolana řekl(a)...

Katko, tak teď jsi mi vyřešila mé nekonečné otázky, jestli se dá ten "omyvatelný ubrus" i šít :-) Jsem ráda, že jsi to vyzkoušela, aspoň vidím, že to jde :-) A deka je parádní. Děti chyby hledat nebudou, ty si budou užívat pelíšek :-)

Jolana řekl(a)...

Katko, píšu sem, nenašla jsem na tebe mailík... sovičky jsem zvětšila a i tak mají +- 9 cm. Ten střih ze zahraničního blogu je dost malý, byly by to pidi sovičky :-)
A děkuji za tipy!!! Mám doma takový ubrus na dětské práce, tak až bude zase prostor, musím vyzkoušet :-)