sobota 4. února 2012

341/365 II.

Dneska tu byl Tom a donesl mi ukázat knihu Receptury teplých pokrmů. Je to taková mega kuchařka pro kuchaře, kde jsou rozepsané suroviny na gramy na 10 porcí. Ale mně šlo spíš o normální postup (který tam je taky) a abych se koukla pro inspiraci na nějaké omáčky. Akorát, že jsem si tu knížku zapomněla vyfotit, abych si sem tu fotku mohla dát.

Tak jsem se navečer pustila do příprav na Honzíkovu deku. Nařezala jsem si čtverce...


...a srovnala, abych si mohla čtverce poskládat a připravit na zítřejší šití.


K.

4 komentářů:

haven řekl(a)...

Jé nádhera mohl by tu být trošku podrobný postup... taky se chystám na deku po rekonstrukci bytu do nové ložnice děkuji iveta

Katka řekl(a)...

No postup... Ono to tu je - vzala jsem si čtverečkovaný papír a pastelky a malovala. 1 čtvereček = 10 cm skutečné velikosti. Řezala jsem ale 12x12 kvůli švům. Pak sešiju čtverečky do pruhů a pruhy k sobě. A bude hotový top. Toť vše :-)
Ale kdybys chtěla nějaké zajímavější vzory a návody, tak doporučuju časopis Švadlenku. Jsou tam pěkné věci a nejenom patchwork.

Amelie řekl(a)...

vypadá to krásně.

Ajka řekl(a)...

tak na tu jsem zvědavá ......