pátek 10. února 2012

347/365 II.

Tak v 6 ráno byla větší zima, jak včera večer. Ještě že nemusím brát s sebou dneska ráno děti. Mají příští týden prázdniny a protože se bude ve školce malovat a dávat nové koberce, tak už dneska mají nějaký omezenější provoz. Tak mamka souhlasila, že si je nechá doma.


Z práce jsem zašla do Rafa. Je to fakt zajímavé, co všechno se člověku hodí k šití... ;-)))  Pro křivítko jsem tam šla a koupila jsem si i kružítko. Už mě nebavilo pořád obkreslovat hrníčky ;-))))) :-)))))


K.

5 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Ahojky tak si tady lámu hlavu k čemu se může hodit takový křivítko???:-)fakt nemám představu....

Katka řekl(a)...

Jani, no například na pěkné obloučky na střihu ;-)

Janina64 řekl(a)...

aháá tak sem koukla na ty odkazy a zjistila sem že se sním dá :....Profesionální designérské pravítko u kterého si můžete lehce nastavit všechny možné tvary.:-)))
opravdu bych nevěděla,,,,pá

Jahůdka řekl(a)...

Koukej v Řepích zatopit, ve středu jsme tam jako na koni:-)

Klára řekl(a)...

Já se snad do Řep nastěhuju zpět :-D Tady máme ráno -25° venku a doma pouhých 11°. Zlatá bytovka, kde mi topili :-D