úterý 14. února 2012

351/365 II. - Valentýn

Dneska je Valentýna. Někdo ho slaví, někdo ne. Moje teta má narozeniny. Můj kamarád Jirka má taky dneska narozeniny. Znám i jednu holčičku Valentýnku. Takže ti dneska slaví určitě :-))) Já jsem tenhle "svátek" pojala trošku jinak. Ne jen jako "svátek lásky a náklonosti mezi intimními partnery" (jak praví teta Wiki ;-) ), ale malým dárečkem, spíš pozorností, udělám radost svým nejbližším. Takže ráno, než jsem odešla do práce a všichni ještě spali, jsem v kuchyni na stůl každému na své místo něco položila. A když jsem já přišla domů, tak mě čekala kytička ve váze od Jarka a Baileys od mamky :-) 


K.

3 komentářů:

U Vincenta řekl(a)...

no Ty jsi úžasná,to musím zavést taky :o)

Ajka řekl(a)...

to je krásná kytka Katko ...

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Ahoj Káťo♥ pojala jsi Valentýna moc dobře !já to mám taky takhle a s mužem si koupíme jednu čokoládku zbufnem ji spolu a taky si zajdem na procházku ..nebo si zase uděláme večeři a víme ,že se máme pořád rádi i bez drahých dárků a velkých gest :-)))