pátek 17. února 2012

354/365 II.

Ráno jsem se koukla, jak to vypadá s mým balíčkem od Vodafonu a na stránkách ČP zjistila, že už je na dodací poště a je připravený k doručení. To jsem tedy žasla. A pak jsem žasla, když mi přišla SMS od pošty, že mi dnes bude doručen balíček. A pak mi dokonce volal pošťák, že za 20 minut dorazí. To jsou věci, co? Ale jak jsem zjistila, tak to vše jen proto, že si tuhle oznamovací službu zaplatil Vodafone, tak proto mi to přišlo tak brzy a ještě s oznámením na mobil. Jinak bych asi čekala až do pondělka ;-)))

Telefon je pěkný, ale je to docela boj, než se s ním naučím zacházet :-)))  A Jarek prohlásil, že by takový telefon asi mít nemohl. Jako ten dotykový. Myslím, že ho původně ale asi taky chtěl.



K.

1 komentářů:

Janina64 řekl(a)...

Sába má taky dotykový taky po něm netoužím i když bych ho dostala jako dárek tak bych asi nedržkovala:-))...tak jsi ho užij ..pá a ty látky ti závidím já tady nemám žádný zdroj to víš vesnice a v Č.Lípě to je děs někde něco najít.....