neděle 26. února 2012

363/365 II.

Koukla jsem z kuchyně z okna a na nebi byl takový zamotaný mrak. No spíš jak když tam někdo hodil velký šedý šál :-) Tak jsem si to šla vyfotit....


....a pak jsem si ještě trochu pohrála :-))))


Když jsem včera koukala s dětma na tu Zlatovlásku, tak jsem zjistila, že had není bílý, ale černý. No a černý filc tedy nemám... Tak jsem ušila alespoň tu vařečku :-))) Honzík tedy pořád chtěl, abych mu ještě udělala hrnec, ale to jako fakt nedám :-DDDD Původně jsem dovnitř chtěla dát ještě takovou dřevěnou kulatou tyčku, ale bez ní to bude bezpečnější ;-))))


K.

4 komentářů:

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Káťo ta je šitá:-)??? no to mi povídej ..je jako opravdická dřevěná:-)))

Katka řekl(a)...

Táni, je :-))) Z plsti :-)

Ajka řekl(a)...

Katko ta je bezvadná, Honzík bude super kuchař!

Anonymní řekl(a)...

Kaci, tak ta teda je, at malemu kucharickovi jen a jen slouzi...