úterý 28. února 2012

365/365 II. Konec druhého roku

To to uteklo - druhý rok Projektu 365 mám za sebou. Musím tedy přiznat, že jsem asi občas trošku "sešla z cesty", ale snad to nevadilo. Třetí rok už asi nedám. Je to docela zavazující každý den udělat fotku související s daným dnem. Možná někdy...později... Uvidím. 

Ale dál budu na blog dávat fotky s dětma, s mojí tvorbou, nákupy a tak vůbec :-))

Dneska byl opět pražský sraz Marinek a tentokrát Eliška vyhlásila swap, takže každá tvořila něco pro konkrétní osobu. Já jsem ušila Veronice taštičku a kytičkovou brož. Plus jsem jí přidala čokoládu, kterou prý má moc ráda :-)))


Pro mě šila Terka (Segrička) a dostala jsem krásné šatičky pro Betynku. Jsou podle střihu Kačky sovičky. Mám ho taky, ale do šatiček jsem se ještě nepustila. Tak mám ušetřenou práci :-))) Když jsem přišla domů, tak Betynka ještě nespala, tak jsem jí šatky zkusila přes pyžamkou a jsou jí akorát. Měla moc velkou radost. Stejně jako já (ona tedy asi větší, a dokonce s nima chtěla jít i spát :-))) ).


Na závěr srazu jsme všechny dostaly od Elišky malou pozornost. Já krásný malý butonek :-)))


A když jsem večer koukala na blog, tak jsem v komentářích měla vzkaz od Báry (Bambi), že mám u ní na blogu ocenění. Baru, moc děkuju :-)

Toto ocenění je určené pro malé blogy, které mají do 200 pravidelných čtenářů. Oceněná blogerka pak na svůj blog umístí odkaz na člověka, který jí  ocenění udělil, a pak ocení dalších 5 blogů. Jejich majitelkám zanechá vzkaz.

Ocenění posílám dál:

a Monice 

Katka

5 komentářů:

Jolana řekl(a)...

Káťo!!!! Je strašných hodin, ale nedalo mi to a musela jsem nakouknout :-) :-) Děkuji moc :-) Také jsem tě ráda poznala!!

Ajka řekl(a)...

Katko krásné dárky jsi ušila, luxusní! A šatičky jsou nádherné, to musí být Betynka nadšená...

Janina64 řekl(a)...

Gratuluji ...k 365 ráda sem chodím nakukovat a pokochat se,budu ráda když budeš výtvory a děti posílat dál ...ráda nakouknu ...pápá a ty dárečky moc hezký a šaty jsou úžasný...

Peťa řekl(a)...

Katko, moc díky. Až se dáme zdravotně do kupy snad blog doženu,nejde nám totiž velký pc kde mám fotky atd takže jsem pozadu už přes týden, to jestli dám dohromady netuším... Tobě moc gratuluji k 365, doufám že budeš psát dál, ráda sem chodím. ahoj

Ali řekl(a)...

Katko, děkuju moc. A doufám, že budeš psát dál, chodím se k tobě kochat moc ráda!