čtvrtek 15. března 2012

Andílek pro štěstí

Jak si prohlížím své oblíbené blogy, tak jsem u Romany našla, že se rozhodla spustit nový projekt - sady se střihem a  fotopostupem spolu s  kompletním materiálem k vytvoření panenky, andělky nebo jiné dekorace. Jako první vznikly sady na andílka pro štěstí. Tak moc se mi její nápad zalíbil, že jsem si hned v pondělí sadu objednala v jejím obchůdku na Fleru. A dneska přišla. Je to fakt úžasný nápad. Tak doufám, že se mi i povede andílka ušít. 


K.

5 komentářů:

Klára řekl(a)...

Taky jsem na sadu koukala. Ale četla jsem, že se chystá další :-) Už je dopilovat a bude.

Tina řekl(a)...

Hezký!! Musím víc probrouzdat Fler, jak koukám. Krásný víkend, Katuško. Tina

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Katuško tak to tady sepisuji a šup ..jsem bez komentáře :-((
přeji krásné tvoření :-)) já jsem si objednala Amálku ..amoc děkuji

Jolana řekl(a)...

Katko, vypadá to krásně, doufám, že se brzo pochlubíš hotovým andílkem?! :-) Hezký víkend, J.

Ajka řekl(a)...

mrkla jsem do obchůdku, andílek bude stopro krásný !